ثبت فعالیت نمایشگاه مدرسه انقلاب

مسئولین محترم انجمن‌های اسلامی دانش آموزان

با سلام و احترام؛
گزارش عملکردنمایش فیلم‌های پنجاه و سومین دوره‌ی جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در نمایشگاه مدرسه‌ی انقلاب خود را در فرم زیر وارد نمایید.

به دوازده مدرسه‌ی برتر ( 3 مدرسه‌ی دخترانه‌ی دوره‌ی اول متوسطه، 3 مدرسه‌ی پسرانه‌ی دوره‌ی اول متوسطه، 3 مدرسه‌ی دخترانه‌ی دوره‌ی دوم متوسطه و 3 مدرسه‌ی پسرانه‌ی دوره‌ی دوم متوسطه) از طرف دبیرخانه‌ی جشنواره جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

اطلاعات مدرسه و انجمن اسلامی

با پرکردن اطلاعات مربوط به مدرسه 300 امتیاز دریافت خواهید کرد.
اطلاعات نشانی(ضروری)

گزارش تصویری

5 تصویر افقی با کیفیت از غرفه‌ی نمایش فیلم‌های پنجاه و سومین دوره‌ی جشنواره‌ی بین المللی فیلم رشد از نمایشگاه مدرسه انقلاب را در این قسمت بارگذاری نمایید. بارگذاری هر عکس 200 امتیاز خواهد داشت. توجه فرمایید، تصاویری که هیچ نشانی از جشنواره در آن‌ها نباشد شامل امتیاز نخواهند شد. (مجموعاً 1000 امتیاز)
فایل را اینجا رها کنید یا
انواع فایل های مجاز : jpg, png, حداکثر اندازه فایل: 5 MB, حداکثر فایل ها : 5.

    گزارش متنی

    خلاصه فعالیت‌ها و اقداماتی که برای برپایی غرفه‌ی نمایش فیلم انجام داده‌اید را در این قسمت بنویسید. با تکمیل این گزارش می‌توانید تا 500 امتیاز دریافت کنید. در متن گزارش حتما به تعداد مخاطبان و دفعات نمایش فیلم اشاره نمایید.

    کافه 57

    اگر در کنار نمایش فیلم‌های جشنواره گفت‌وگویی پیرامون محتوا، فرم فیلم ها و … داشته‌اید، فایل صوتی گفت و گو ها را در این قسمت بارگذاری نمایید. با بارگذاری هر فایل صوتی، 1400 امتیاز کسب نمایید. (مجموعاً 4200 امتیاز)
    فایل را اینجا رها کنید یا
    انواع فایل های مجاز : wma, mp4, mp3, حداکثر اندازه فایل: 20 MB, حداکثر فایل ها : 3.

      یادداشت و نقد

      اگر دانش آموزان دست به قلم، یادداشت و یا نقدی پیرامون فیلم‌ها نوشته‌اند، می‌توانید 10 تا از بهترین‌ آن ها را انتخاب و در این قسمت بارگذاری نمایید. هر نقد 600 امتیاز را می‌تواند کسب کند. لطفا در انتهای هر فایل مشخصات کامل نویسنده شامل نام و نام خانوادگی، شماره تماس و پایه‌ی تحصیلی را درج نمایید. هر یادداشت حداقل 500 و حداکثر 1500 کلمه باشد. (مجموعاً 6000 امتیاز)
      فایل را اینجا رها کنید یا
      انواع فایل های مجاز : doc, docx, حداکثر اندازه فایل: 2 MB, حداکثر فایل ها : 10.

        فعالیت‌های خلاقانه

        اگر در کنار نمایش فیلم‌ها فعالیت خلاقانه‌ و نویی داشته‌اید، می‌توانید مستندات آن را در این قسمت بارگذاری و از 200 تا 1000 امتیاز کسب کنید.
        فایل را اینجا رها کنید یا
        انواع فایل های مجاز : jpg, png, حداکثر اندازه فایل: 5 MB, حداکثر فایل ها : 3.
          فایل را اینجا رها کنید یا
          انواع فایل های مجاز : pdf, doc, docx, حداکثر اندازه فایل: 2 MB, حداکثر فایل ها : 3.
            فایل را اینجا رها کنید یا
            انواع فایل های مجاز : avi, mp4, حداکثر اندازه فایل: 50 MB, حداکثر فایل ها : 1.